VCO Versi Terbaru




VCO with Pormegranate Seed Oil

 Delima mengandungi antioksida yang membantu dalam penjagaan kesihatan badan. Ia membantu pencernaan, bermanfaat bagi jantung, memperbaiki sel-sel tubuh, menurunkan kolestrol,menjaga otak bayi, mencegah alzheimer. Banyak lagi manfaat delima yang kini telah digabung bersama dengan vco CATALYST yang bermutu tinggi.


VCO with Apricot Kernel Oil

VCO yang ini pula fokus utamanya adalah untuk merawat Kanser & Cyst. Apricot mengandungi Amigdalin yang juga dikenali sebagai Vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel-sel kanser dalam badan. Terdapat banyak cara melawan kanser, salah satunya dengan mengamalkan vco with apricot kernel oil dari CATALYST ni..

 VCO Certified Organic Argan Oil

Minyak Argan juga dikenali sebagai minyak magic. Ia mengandungi essential fatty asid, omega 3 & 6 serta sangat kaya dengan vitamin E berbanding minyak zaitun. Keupayaan minyak argan pada kulit adalah sama seperti minyak kelapa dara. Jadi bila keduanya bergabung, ia menghasilkan kesan yang luar biasa. Kulit semakin cantik, halus, tegang dan glowing. Minyak argan ini banyak digunakan dalam kosmetik kerana manfaat yang sangat bagus pada kulit.