Thank You, Mesra Mall



    
        Shiraz nak ucapkan thanks bnyk2 dkt Mesra Mall cuz choose me as a winner for Giveaway Year End.. Touching you

Asalnya, mmg Shiraz langsung tak memberikan sebarang harapan.. Langsung tidak. Sekadar suka-suka je untuk masuk.. Iyalah, bukan calang-calang GA ni... Shopping mall punya GA kut.. Mmg idakla harapannya.
Shiraz tengok pengumuman pemenang minggu pertama beberapa hari selepas disiarkan di wall page Mesra Mall. Kiranya, kalau Shiraz tak alert mmg sah-sah la melepas..cry teapot

3-4 kali jugak la Shiraz baca balik nama yang tentera tu kan..mana tahu kut la salah pandang.. Bila dah soheh menang tu apa lagi menjerit-jerit la kegembiraan.. Yay ya aku menang!!!!cheer3 onion head

Cepat-cepat lari bgtaw mama ngan abah ni... Macam menang hadiah besar..hehe..

    Dan selepas beberapa bulan menantikan keputusan penuh, akhirnya rezeki berpihak pada Shiraz... Alhamdulillah... Memang tak dijangka langsung. Menang Ipad yo!

Shiraz takde bodek akak-akak ke, adik-adik ke, abang-abang ke, bos-bos Mesra Mall erk.. Memang tak ada langsung! Shiraz terkilan jugak bila ada seorang peserta tu yang tak boleh menerima hakikat kekalahan diaorang dan tanya macam mana Shiraz boleh menang... Ada kenal orang dalam ke?... Tak de erk.. Shiraz tak kenal sapa2 dekat Mesra Mall tu.. confused onion head Shiraz menang pun nasib je kak oii.... Nasib sangat la tu kalau menang pun..

Mesra Mall, Giveaway, Menang, GA Year End, Mesra Mall Kemasik

Mesra Mall, Giveaway, Ipad, Winner, Win iPad, Mini ipad, GA Year End