Sensiviti Agama Bulan Ramadhan


Sejak dua menjak ni cina 2 ekor (D.A.P mungkin) selalu saja melakukan provokasi yang membangkitkan kemarahan umat islam tapi selalu saja dilepaskan.. Tapi, kali ni Shiraz rasa diaorang ni dah melampau... 

Sape??

Alvivi Couple.. (Alvin dan Vivian)...

Sebelum ni diaorang menggemparkan negara dengan video seks diaorang, lepas tu kecoh Vivian amek gambar bogel berbalutkan bendera Barisan Nasional.. Kali ni menatang 2 ekor ni ajak berbuka puasa dengan Bak Kut Teh.. Memang sial la diaorang.. Patutnya 2 ekor ni dibuang kerakyatan.. Pi hantar balik kat negara China tu.. Menyusahkan orang...


Semangkuk bak kut teh biasanya disajikan dengan iga daging babi, sayur asin, dan kembang tahu. Kalau dah namanya pon ada babi, memang la benda haram bagi umat islam. Kami tak hina apa yang kamu makan, jadi jangan nak main dengan sensitiviti agama Islam kami yang suci nie. Aku pon ada jugak amai kawan-kawan cina, tapi depa hormat ISLAM. Awat yang 2 ekoq mangkuk nie tak reti bahasa taktaw.
Jenis nie la yang merosakkan nama bangsa cina. Jenis manusia camnie yang patut kena tangkap. Tapi di Malaysia nie pelik sikit. Hina kerajaan ditangkap, hina Perdana menteri Najib tu, kena tangkap, buat demo aman kena tangkap, buat benda baik kekadang kena tangkap. TETAPI bila hina ISLAM, buat dont know. Sila sebarkan benda nie. Kita takmau orang macam nie duduk dalam negara kita yang berbilang bangsa dan kaum. Jangan kita nak samakan 2 ekor nie dengan bangsa cina yang lain. Ini soal 2 ekor nie saja. Pantang betul la aku. Polis, NGO, sesiapa yang ada kuasa, sila amik tindakan terhadap mereka berdua.
Macamana la depa dua nie leh bersikap camnie padahal  student law. Siap buat video seks bagai. Yang vivian tu baru-baru nie buat record gangbang bagai buat seks beramai-ramai. Hey you!! Camna hampa nie leh dapat scholarship nie. Pelik sungguh la aku. P mati buang la!!!!
Credit: FizGraphic 
 Shiraz rasa kerajaan Malaysia kena ambil tindakan pada mangkuk hayun 2 ekor ni.. Diaorang saja nak buat provokasi bagi kita marah.. Entah sape la yang bodoh sangat pi sokong menatang 2 ekor ni...

p/s: Maaf...Shiraz bukan nak provokasi isu agama tapi Alvivi ni memang dah kurang ajar... Tak de langsung niat di hati nak kutuk orang cina.. Ade je cina yang baik tapi dulu la kot.. Sekarang ni semua duk pakat sokong D.A.P.. Huhh