Puteri Awani Terlebih Berani


Assalamualaikum...

Kecoh sekarang ni kisah percintaan budak youtube yang telebih berani.. Siapa lagi kalau bukan Puteri Awani kan.. Budak sekolah menengah bercinta tu bukan perkara pelik tapi pengakuan berani budak ni yang buat benda ni nampak pelik.

Shiraz tahu budak zaman sekarang ni sudah terlalu cerdik pandai dengan teknologi tapi janganlah disalah gunakan. Awak tu baru umur 15 tahun dan baru couple seminggu dah bikin kecoh.. Baju sekolah pun mak basuh lagik... Sakit demam pun mak yang amek tahu ada hati pulak sanggup berjanji nak cintakan lelaki tu sampai mati.. Hish tak dak akai la budak ni..

Sekarang sapa yang malu? Senang-senang je pakwe awak tu buat pengakuan malu dengan tindakan awak  Dah dapat malu besar lagi.. Macam mana la perasaan mak ayah budak ni dapat anak yang terlebih berani macam Puteri Awani ni... Hmmm

Untuk Puteri Awani, bercinta biar berpada-pada...

Ooo akibat keberanian budak ni Shiraz tengok banyak sangat troll dan parody untuk Puteri Awani... Hebakkk rakyat Malaysia kalau bahagian mengedit ni.. hihi

 


















Ini pakwe yang dia bersungguh sangat duk berjanji tu... Tengok, belum apa-apa dah letakkan kesalahan pada bahu Puteri Awani sorang. Sikit pun tak tunjuk rasa support pada Awani... Kasihan sungguh budak Puteri Awani jelas-jelas yang dia cuma diperbodohkan oleh lelaki tu...

Harapnya depa ni tak dak la bua perkara yang tak senonoh sebab dah nyata yang si Ery ni takkan bertanggungjawab...