Syura, Juara Masterchef Selebriti Musim 2


Assalamualaikum...

Tahniah buat penyanyi Syura akhirnya menjuarai Masterchef Selebriti Musim Ke-2.. Pada awal pertandingan, Syura agak ketinggalan dalam usaha  menyerlahkan diri namun semangat kental Syura itu akhirnya terbukti anak jati Johor Bahru ini terus berusaha dalam menyediakan masakan untuk para juri Masterchef..

Tahniah juga pada Cellina yang berjaya melayakkan diri ke finale malam ni... Hebakk diaorang ni dalam bidang masakan erh...

Bukan mudah bagi seseorang seperti Syura untuk menjayakan masakan pelik-pelik maklumlah orang kampung je kan... Batang vanilla tu pun dia tak tahu tapi Syura terus belajar... 

Shiraz memang nak kan Syura menjadi juara...hehe.... So, tahniah la buat Syura...