Selamat Menempuhi Alam Pertunangan

Photobucket



Rasanya tak lambat kot Shiraz nak ucapkan tahniah buat kawan dari zaman kanak-kanak sampai la dah tua ney..Oppsy tua ke? Iya la tua lebih kurang kan..huhu..

Si cantik manis kat atas tu la kawan sepermainan zaman kecik2 dlu...Mazni Ab Rani empunya diri. Mazni telah selamat disunting oleh jejaka kacak dari Besut, Terengganu petang tadi pada tarikh 21/08/2012.

Eh eh ada yang nak tengok wajah tunangannya..Boleh ke? Boleh la sebab main copy paste kan..hehe.. 


>>Taa daa...dipersembahkan wajah si jejaka yang berjaya menyunting hati sahabatku..Huhu..<<

Apapun, Shiraz ucapkan beribu-ribu tahniah di atas termeterainya ikatan pertunangan ney..
Buat Mazni dan Badrul, selamat menempuhi alam pertunangan.. Dugaan banyak akan menimpa sepanjang alam bertunang ney... Jangan mudah terpengaruh dengan kata2 orang yang akan cuba merosakkan hubungan kalian.. Semoga ikatan bertunang kekal ke jinjang pelamin..