Bila Mat Motor Menulis Ucapan..

Photobucket



Nampak tak? 
Diperkenalkan erk ney budak2/pakcik2/abg2 motor dari Paka, Terengganu. Tak tahu mana Paka sila bukak abg google...Nanti abg google bgtaw la mana salasilah Paka ney..

Tapi, kisahnya bukan nak cerita pasal budak/pakcik/abg2 motor yg hensem ney..Nak cerita bila gelaran 'Mat Motor' tu dah sebati dalam diri tulis ucapan utk Ramadhan pun dah berkisar motor jugak..Berat nanang betul la..Eh jap2..Ooo lupa nak bgtaw berat nanang tu apa erk? Berat nanang tu bermaksud 'hampeh'..kekeke..

Diaorg ney kawan2 Shiraz.. Dan org yg tulis status di  facebook tu sila besarkan mata anda   yang sedang memakai kaca mata warna biru.. Sapa jumpa cari sila tepuk tangan erk...hehe


Nasibla yg tulis ucapan gini sorg je..Klu habis semua ahli turtle crew tulis ucapan gini tak tahu la nak kata apa..kekeke... Ucapan dia unik jugak sebenarnya...Walaupun menggunakan bahasa motor tapi mesej dia jelas nak ucap Selamat Berpuasa...