“ MINI GIVEAWAY BY MANJA( I’m Limited Edition)”


Assalamualaikum

Shiraz nak ajak korunk semua yang ada kelapangan waktu utk join Mini Giveaway dari Manja. Shiraz rasa menarik sangat syarat-syaratnya dan hadiah-hadiah yang disediakan. Tpkan, sebelum tu meh kita baca dlu apakah syarat-syaratnya...
TERMS and CONDITIONS MINI GIVEAWAY BY MANJA( I’m Limited Edition)”. Manja update syarat2 dulu. Hadiah Manja akan update nanti maybe 20/3/2012. Sebab ade beberape SPONSOR x buat confirmation lagi.  Hadiah best gua cakap sama lu :P. KORANG SIAP BOLEH PILIH HADIAH LAGI. X percaya? Baca kat bawah ni. ( ada sesuatu tersembunyi, if korang tak baca korang juga yang rugi :P)SYARAT-SYARAT PENYERTAAN (WAJIB)1.     Beralamat di MALAYSIA. ( if tengah study kat oversea boleh je join tapi hadiah akan dihantar di alamat anda di Malaysia)
2.    FOLLOW & LIKE blog MANJA ( if Manja umumkan pemenang dan korang tak tuntut hadiah dalam masa 3 hari, Manja akan berikan kepada orang lain)
3.    SILA LIKE & ADD facebook & FOLLOW  blog SPONSOR(SEMUA) (if you olls kurang satu, penyertaan akan TERBATAL dengan serta merta)
4.    Buat entry di blog personal anda bukan blog contest or giveaway
                   CARA- CARA PENYERTAAN.
1.     Selesaikan tanggungjawab anda di SYARAT-SYARAT PENYERTAAN”2.    Buat satu entry bertajuk “ MINI GIVEAWAY BY MANJA( I’m Limited Edition)”3.    COPY BANNER di atas dan LINK kan terus ke blog MANJA.4.    Sila jawab soalan ni “WHY I THINK I’M LIMITED EDITION” (not less than 50 words and not more than 150 words)
5.    Korang boleh pilih 3 hadiah . SPECIAL kan siap boleh pilih. if korang menang, Manja akan berikan salah satu hadiah yang korang pilih. if hadiah itu dah di ambil oleh pemenang lain. Manja yang akan tentukan hadiah korang. 6.    Kemenangan you olls akan di nilai oleh MANJA SENDIRI  bila korang menjawab soalan “WHY I THINK I’M LIMITED EDITION
CONTOH :WHY I THINK I’M LIMITED EDITION ini kerana saya rasa bermotivasi walaupun kawan-kawan saya merendah-rendahkan saya. Saya juga boleh ketawa selama 15 minit tanpa henti. Saya mempunyai kelebihan untuk membuatkan orang disekeliling saya ketawa terbahak-bahak tanpa henti ini kerana saya suka orang disekeliling saya happy. Bila mereka happy, saya rasa bahagia. Saya rasa saya seorang limited edition kerana saja tidak jumpa lagi orang lain yang mempunyai keboleh macam saya. Sila Pilih hadiah anda (Link MANJA dah beri kat atas.)CONTOH:1) love necklace Sponsored by NayZa Collection2) custom made tote beg Sponsored by I AM NOT A DESIGNER !3) Tony Moly Lip Tint Sponsored by Butter BerriesBagi link facebook JUGA.walaupun you olls pilih hadiah tetapi WAJIB LIKE AND FOLLOW KESEMUA BLOG AND FB SPONSOR N BLOG MANJA
Soalan... WHY I THINK I’M LIMITED EDITION  sebab Shiraz rasa yang Shiraz sentiasa disayangi oleh kanak-kanak tadika dan bekas pelajar kanak-kanak tadika tu sendiri. Walaupun dah ada yang bersekolah darjah 5 tapi ke mana je Shiraz  pergi kalau ada yang terserempak dengan Shiraz pasti ada yang datang salam dan cium pipi Shiraz walaupun depan mak bapak diaorang tak kira lelaki mahupun perempuan. Shiraz sentiasa dikenali berbanding adik-adik Shiraz di kalangan kawan-kawan abah baik di tempat kerja, parti mahupun rakan-rakan lama dia. Walaupun Mama Shiraz ada di sebelah tapi bila ada yang nampak muka Shiraz pasti akan kata "ney anak sulung Kamarudin Puteh kan?" Haruslah angguk laju-laju kepala.Shiraz sentiasa ditegur oleh makcik-makcik dan pakcik-pakcik. Sepanjang Shiraz berada di Mekah Al-Mukarammah, Shiraz sentiasa diajak bersembang dengan makcik-makcik dan pakcik-pakcik.  Shiraz rasa yang Shiraz seorang limited edition sebab orang sentiasa ingat pada Shiraz walaupun dah jarang berjumpa.
Hadiah
  1. love necklace Sponsored by NayZa Collection
  1. Sexy bag Sponsored by Bag Aholic
  1. Tony Moly Lip Tint Sponsored by Butter Berries.
Link FBhttps://www.facebook.com/sheeszshira.shirazhttps://www.facebook.com/SheeszshiraShiraz86Sponsor..Blogshop Creativity In Me*Facebook Girls's Favourite Shop* 


Facebook Kedaikl.com *

Facebook I Am Not A Designer  Facebook Bags Aholic*


 Facebook Nayza Collection *Facebook Butter Berries*
 Facebook Achi's Handmade* Facebook Hijabers Fashion Couture *Facebook Heart Inspiration (boutique) Facebook LoveBag LoveBag Private Closet *