Please, Respect Me!


Ok . Damn! Please, jangan bagi aku naik marah erk! Cukup la sekali dua..

Eh Shiraz kenapa marah - marah ney? Shiraz marah dekat siapa ney? Apa dah berlaku?
Marah dengan orang yang tidak pernah nak faham apa yang Shiraz sampaikan. Bukannya cakap bahasa 
tamil pun. 

Huh! Shiraz dah tak tahu nak cakap dalam versi apa lagi. Susah cakap dengan orang yang tak berapa nak

faham bahasa Melayu ney. Bukannya susah sangat kan nak faham apa yang Shiraz sampaikan. Kalau Shiraz

dah kata yang Shiraz tak tahu dan tak amek tahu itu bermakna Shiraz MEMANG TIDAK TAHU!


Susah sangat ke nak faham? Kalau menda yang mudah macam ney pun korunk sngt nak bg faham Shiraz


dah tak tahu nak cakap macam mana.


Please la, Please respect dengan apa yang Shiraz cakap. Tak payah nak kutuk2 Shiraz segala bagai. Tak


payah nak perli2 Shiraz. Shiraz bukannya tak faham dengan apa yang korunk katakan tu. Shiraz faham


sangat. Teramat sangat.


Kalau korunk tak caya sngt datang rumah Shiraz jumpa mama ngan abah Shiraz. Tanya la diaorg ada ke


takde baucer tu. Tak payah la bermanis muka tersengih-sengih mcm kerang busuk. Berpura-pura yang


Shiraz ney BAIK SANGAT dengan korunk.