Dah Mula Rasa......


 





Agak2 korunk faham tak kalau tengok serpihan gambar kat atas tu?Kalau yang mengalami simptom2 sama mcm Shiraz pasti korunk pun boleh agak kan...

Ney yang Shiraz rasa sekarang...Nk baring tp perut asik meragam. Kejap sembelit, kejap kembung perut dah 2-3 kali kuar masuk bilik air. Nk 3 botol air masak diteguk...Dah rasa mual2.Rasa nk kuar semua isi perut yg ada tp dh smpi bilik air tak plak...Sakit belakang dah letak minyak panas...Tak tau nk kata la mcm mana...

Sape2 yg ada simptom2 mcm Shiraz boleh tak share dengan Shira apa yg korunk buat bila simptom pra-haid nk datang....