Back To School



Hari ney dah bermulanya alam persekolahan after rehat selama sebulan setengah kan....Selamat kembali ke sekolah adik2 yg cantik dan tampan...Shiraz pun ada adik yang kembali ke zaman persekolahan ney....Yg bongsu dah darjah 5 dan yang lelaki dah tingkatan 4...Huhh kejapnya waktu! Danial pun dah sekolah...Dh 5 tahun pun...Rasa mcm baru je bermain2 dengan si kecik yg handsome tu..Huhu...

Shiraz belum berkesempatan nak ke kelas tadika hari ney...Tak tahu apa cerita..Sob sob...

Korunk plak mcm mana? Ada perasaan tak ketika tgk adik2 baru nak ke sekolah ney...Klu Shiraz dlu, tyme hari pertama sekolah tu bersemangat gile...Kul 6.30 dah siap...Tp,dh msk minggu ke2 sekolah..dh datang gejala kemalasan ney..Gitu agaknya perasaan mama tyme kejutkan Shiraz bangun ke sekolah.Skrg ney pun kalau Shiraz kejutkan adik2 pun dah tepik pagi2 buta. Selagi tak bertepik tekdenya nak bangun..

Buat adik2 yg mulakan persekolohan tu selamat belajar dan rajin2 buat homework......