Untung Memey Suhaiza....


Wedding Of The Year...Mungkin itulah yang dinantikan oleh Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Al-Maklumlah dah hampir sampai pun pernikahan mereka. Untung Memey, sudahlah merampas hak milik Abby Abadi ditaja pulak sampai berjuta-juta. Ada untungnya jugak jadi perampas hak orang ney...Hihi...Jangan marah ya, Memey...

Norman berkata suatu ketika dahulu, dia lupa bahawa sebagai seorang selebriti, dirinya adalah milik masyarakat yang perlu berkongsi apa sahaja cerita termasuklah hal peribadi kepada umum."Saya sedar perceraian saya dengan Abby memberi kesan buruk kerana kontroversi rumah tangga kami."Tetapi, pengalaman itu mengajar saya. Jika dulu saya lupa yang diri ini adalah hak milik masyarakat dan kali ini saya akan kongsi hal peribadi saya kepada umum terutama bagi benda-benda yang penting seperti perkahwinan.
Kali ney berkongsi dengan orang ramai...Iya la berkongsi smpi menjaja perkahwinan mereka yang billionaire tu...Gaun pengantin macam artis Hollywood. Ditaja Refflesia beratus ribu. Hotel pun ditaja. Hampir 12 Juta majlis perkahwinan mereka. Buka mata luas2.... RM 12 JUTA.... angka yang paling besar buat Memey.

Mmg untungkan menjadi seorang yang bernama Memey Suhaiza?