Shiraz nak minta jasa baik korunk

Assalamualaikum....Selamat Pagi semua...Cuti hujung minggu ney ada yg sambung mimpi indah ker?
Yg kat Terengganu ney sila bangun dan persiapkan diri anda untuk ke tempat kerja...Haha...
Dah2 jangan nak tarik selimut tu...Biar giliran Shiraz plak tarik selimut..Gurau jak...Jangan marah erk pagi2 hari ney...

Shiraz nak ajar korunk buat sesuatu ney...Amek jari tengah korunk sebelah kiri letak kat tepi bibir sebelah kiri dan yg sebelah kanan letak kat bibir kanan plak...Tarik dan lengkuk kan kedalam bibir korunk tu...

Dah...Apa hasil?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pastikan korunk senyum riang mcm ney erk...Kalau bibir korunk tu jadi lain pandai2 la ejas...hehe..

Okay, sebenarnya Shiraz nak mintak tolong korunk...Mintak jasa baik la nk suh korunk like fan page facebook Shiraz tu...Jangan la gelak....Betul ney...9 org jer yg like kat situ...Sungguh menghibakan..Hehe..So, tolong erk blogger2 yg cantik dan manis, yang kacak lagi hensem...Okay?


Taufiq Batisah....Smartnya!!!!!!!!!!

Hady Mirza...auwww!!!

Sezairi...Hensem gak rupanya..

Sleeq....The Best Maa...

Lama tak menjerit panggil nama TAUFIKKKKKKKKK BATISAHHHHH