Nostalgia lagu raya dan ANDA


Woot woot mari dekat mari dekat...

Nah, ney Shiraz nak ajak korunk join Nostalgia Lagu Raya bersama Abah Khalisa...Daebak!!

Nostalgia lagu raya Shiraz erk...

Ha ha... Ape erk?

Cuma lagu raya dari Siti Nurhaliza la kot...

Sebab????

Perjalanan dari Paka, Terengganu sampai ke Kedah memakan masa 6 jam...

Sakit buntut, sakit pinggang, muntah 3-4 kali tu wajib la...

Tp, ada sekali tu balik Kedah malam...

Lps berbuka puasa di Terengganu...

Berdendangkan lagu raya Siti...

Sampai kat atas bukit..(serius, tak tahu nama ape)

Sempadan Perak timur  ke Kedah...

Diringi kabus tebal...

Lepas je kabus tebal...Dengan tidak semena-mena kereta ku mampus di situ....

Waa sedey!!!

Sedey yang amat..

Berapa kali abah cuba hidupkan enjin kereta tp x jalan jugak...

Tengah2 asik layan suara Siti telefon pun habis bateri...

Tengok 2 dalam 1...

Dah la kite pun sahur biskut kering je keesokan pagi tu...

Selepas trak penunda datang...

Taw kul brp datang?

Kul 8.30 pagi...

Semalaman kiteorg tido dalam kereta...

Berteman suasana sunyi sepi...Depan gelap, belakang gelap, kiri gelap, kanan gelap...

Kereta kiteorg pun gelap...

Tido pun x le lena mana...

Kan terbayang mende tu la, mende ni la...

Ngeri....

Tu la duk dalam kereta sibuk nak melalak...

Tak kira pagi petang siang malam...

Bila jadi mcm tu masing2 sunyi sepi...

Telefon abah ngan mama je yang masih bernyala...

Telefon kami adik-beradik...

Semua habis bateri...

Kesian kan...

Taw tak lagu apa yg kiteorg duk melalak sngt....

Nikmat Hari Raya...

Shiraz nyanyi part Noraniza Idris, adik no dua nyanyi part Aqasha, yang no 3 part Tomok...Yng bongsu tu part Siti...Adik Shiraz yg laki layan perasaan...


>Lain kali kalau balik kut jalan mcm tu jangan sibuk nak melalak...Ney bukan highway utara-selatan boleh org berhenti tolong...Highway timur-barat siapa maw tolong...Tunggu je la AAM datang<