Hari Raya Pertama Yang Penuh Kebosanan....


Huh???

Shiraz awat muka pagi raya macam tu?

Ney la akibat kalau duk kawasan perumahan...Tyme2 raya, tyme2 cuti sekolah semua pakat balik kampung. 

Tinggal family Shiraz je yg terkebil2 tak taw nk buat apa??

Ooo sungguh sadis..

Lepas solat raya parents dah ke rumah member diaorg...Sampai tengahari...Tak sempat pun nak ambil gmbar satu family...

Yang kita plak duk umah menantikan kedatangan pengunjung tak datang2 jugak...Alih2 tudung yang tersemat rapi di kepala di tanggalkan seraya menarik bantal di kepala katil.Perlahan-lahan kepala diletakkan diiringi mata dipejam perlahan2..Wahhh gitu...Nampak tak betapa bosannya bila duk di kawsan perumahan nak2 tyme raya semua xderk...Macam org bodoh...Ketupat direbus makan sendiri..Huhu...

Bila telefon tok kat Kedah, depa duk melantak mee rebus..Betapa terkilan rasa di hati plus dengki yang amat sangat. Kalau la balik Kedah skunk ney mesti mee rebus tu sudah senang lenang di perut ku...

X mo cakap banyak2 sebab hati tengah sedih...Mau nya tak sedih xderk pun budak2 nk datang serbu rumah kite...Even x kenal pun datang la baru meriah sket...

Uwaaaaa nak nangis rasa!!!

p/s: apsal tahun ney Dato Ct tak banyak program hari raya erk? Biasa TV1 muka dia, TV 2 muka dia, TV3 muka dia, ASTRO RIA muka dia, TV 9 muka dia...Tahun ney mcm x banyak erk????