Giveaway for Ramadhan


Assalamualaikum...

Sedar tak sedar erk dah 14 Ogos hari ney dan bermaksud sudah 14 hari kita berpuasa. Kejapnya waktu..Dan esok berkumandang lah lagu-lagu raya..Hihi..

So, GA ney kira persiapan raya lah erk..Siapa2 yg belum beli handbag untuk raya boleh la join kat sini...Hihi percuma jer dapat handbag cuma terpulang sama ada bertuah atau tidak. Kalau Shiraz mmg jarang bertuah lah. Sadis kan..

Dengan adanya GA ney so Shiraz berharap kut2lah diri Shiraz bertuah plak..Hihi...So, puan blogger ney kata letak la mana2 photo untuk hadiah yg kita minat...Perghh seronok tu...
Shiraz pilih gambar ini..


>beg ney cantik!! Shiraz nak !!!<