day 20 - hari ke 20.. apa yang terjadi?

Cabaran hari ke 20 dalam cabaran cik Ezy....

Hari ke 20..apa yang terjadi...

Xderk apa yg berlaku pada hari ney....Semuanya mcm biasa kecuali perut Shiraz dilanda kepedihan dan memulas...Shiraz rs perut ney mmg dh x boleh terima kepedasan yg melampau tp kalau Shiraz x makan pedas x sah..Kadang2 tu menggatal g cari lada jarum dalam peti pastu tenyeh kat nasi...Pedas sampai mengalir air mata tapi tahan tu...Yang tak tahan lepas makan perut sakit dengan tiba-tiba. Apa lagi berlari keluar masuk bilik ke toilet...

Bukan seorang blogger la kalau dia tak pandai nak cari penawar dalam internet yg serba canggih ney...Kalau korunk pun mengalami macam Shiraz...Minum air teh panas yang pahit tu jangan di campur dengan teh...Pahit itulah penawar. Alhamdulillah, sakit perut dah hilang....

Yay!!!