day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Hola everyone....

Sedar tak sedar dah hari ke 19 Shiraz menempuhi cabaran yang dianjurkan oleh Cik Ezy ney...Okay, jenis manusia yang menarik perhatian anda? Hmmm..manusia yg mcm mana erk yg mampu menarik perhatian Shiraz...

Jenis manusia yang menarik perhatian...

Yang handsome + kacak = comel...Yang lawa + cantik = cute..

Rasanya, semua org kalau ternampak yg mcm ney mesti akan kata "handsomenya dia?" ooo cantiknya dia...Kebiasaannya muka mcm ney yg buat Shiraz rajin curik2 gambar diaorg..Hehehe...Ingt senang ke nak dapat muka hangat di pasaran ney...Oo tidak sama sekali...

Yang Terlebih Seksi vs Yang Terlebih Selekeh..

Jenis yg ney mmg kebiasaan menjadi tatapan mata Shiraz. Yang terlebih seksi smpi semua mende nak ditunjuk..Shiraz tak suka lebih2 lagi kalau orang tu melayu...Its so annoying.
Tp, kalau cina kan pandai plak diaorg bersopan....Shiraz lebih suka tengok amoi cina yg tinggi + cantik + rambut panjang +kulit cerah...Cukup lengkap dengan kesederhanaan dalam berpakaian. Yg jenis selekeh...Tak kira majlis formal ke tak formal ke pakaian ikut suka badan dia je nak berpakaian...Jenis ney yg palingx3 Shiraz x suka....Sorry!!!

Yang Tergedik-gedik vs Yang Tak Hormat Orang...

Shiraz mmg cukup pantang dengan org yg macam ney...Tak kira tempat nak bergedik nak2 tempat yang dipenuhi kaum adam yang sememangnya berkereta dan berduit..Haruslah orang itu PEREMPUAN bukan? Kalau yg jenis ney mmg Shiraz menyumpah dalam hati lah. Jenis yg tak hormat org ney plak kadang2 menyakitkan hati. Terutamanya lelaki la..Panggil org mcm beri makan tikus. Sungguh benci dengan orang yg panggil dengan bunyi2 menyakitkan telinga.

Itu je la jenis2 manusia yg selalu berjaya menarik perhatian Shiraz....Hebakk kan diaorg..Hmm..