Percubaan Pertama: Sesi Mekap Bersama Haniem Farina

Hye All...Eh eh gambar siapa plak kat bawah ney...Hihi...
Actually ney lebih kurang model Shiraz la...Shiraz saje2 test mekap Fire and Ice...Nk tgk jadik ke tak kalau Shiraz buatkan ney...Boleh la walaupun x sama dengan yang dalam Youtube punya. Bencik!!!!
Bnyk sbb yg x sama...Salah satunya of course la kaler kan...Dia guna merah saga tu tp Shiraz just ada merah yang x berapa nk saga...Huhu...Nasib la...
Yeay tepuk tangan untuk model Shiraz ney sebab tenyeh la sebanyak mana kat muka dia pun...Dia redha jer...
So, tu je lah...

p/s: Bila waktu yang sesuai untuk Shiraz adakan GA ney???









Photobucket