Siapa akan jadi Follower Bertuah


Salam semua...Baru lepas tgk perlawanan bola sepak antara skuad kebangsaan dan pasukan dari Lubnan. Pasukan Malaysia mengalahkan pasukan skuad dengan 2-1...Tahniah setelah anda berhempas pulas menjayakannya...Okay copp skunk citer bukan pasal bola daa...Hihi...Ney pasal lagi satu GA yang adakan oleh Aida Natasya...Skunk ney musim org buat GA ke atau aku yg baru tahu pasal GA segala bagai ney? >terfikir nk buat GA jugak la<

Okay GA dari Aida Natasya ney menawarkan hadiah yang agak SUPERB....I ulang okay...SUPERB...S.U.P.E.R.B...Wow >bak kata G.O< I mmg suka bab2 minyak wangi ney lebih2 lagi minyak wangi Ralph tu...>like My Incik Ralf punya nama laa..hihi<
Lagipun wangian dari Ralph ney x kuat sngt baunya...Dan smooth je...Sungguh..Kadang2 bila Shira pakai minyak wangi lain automatik akan rasa pening...Kalau dngn Ralph ney kurang sedikit....Tapi, sayangnya kan GA ney pakai random...Ooo bila nama I akan naik dlm antara2 yg akan di randomkan itu...Mengharapkan nama I akan naik jugak nnt..Hua hua...
Walaupun sebenarnya Ralph tu i boleh dapatkan dari M.I.R kankan kan sempena birthday I ke mana taw kan..Hehe...

Saya tag kan utk 2 org...



Antara syarat2 yang dikenakan...

1. Seperti biasa, letak gambar diatas dan link gambar tersebut ke Blog Saya. dan letak gambar tersebut di Sidebar anda.

2. Buat Tajuk Entri ” Saya nak jadi Follower Bertuah – Aidanatasya[dot]com”

isi entri, terpulang dari korang. sertakan hadiah yang ditawarkan dalam entri anda.

3. Follower Blog Saya dan Like fanpage Saya kat SINI dan SINI

4. Tag kawan2 anda untuk join GA ini.

Sebelum join kena baca syarat2 dulu.. jangan ada yang tak paham K.

Sila letak link entri anda, dibawah entri ini.

Tarikh Tutup : 31.07.2011.

Cabutan Undi berdasarkan random.org







Photobucket