Kalau Saya dapat RM300


Wah, rezeki besar ney klu dapat RM 300...bukan mudah nk dapat...?(Wpun hakikatnya agak payah untuk dapatkannya...iya la kalau Tuan /Puan /Encik / Cik empunya blog tak nak pilih blog aku untuk menang melayang la jugak Rm 300 tu...ngee~~Eh cop2, back to the story)

Zassssssss...................................

Actually tgh melilau2 membaca blog terbaca la blog adik cute ney mengenai contest "KALAU SAYA DAPAT RM 300"....Wow absolutely amazing! So, bila dh bc syarat2nya rs mcm "eii, nk join la...huhu"

KALAU SAYA DAPAT RM 300......


Apa aku nak buat ngan Rm 300 ney...O.o sebenarnya aku nak beli something yg boleh menguruskan badan aku...Hihi...Iya la azam baru ney nk kuruskan badan..Hehe..Aku bg Rm 300 yg lebih bapak aku topup...aci x? Hihi hbs2 kurang mintaklah dia setuju dengan idea aku ney...Dah lama sangat nk kurus tapi x kurus2 jugak....Fedup aku....Makan dah kurang, bersenam pun dah, duk dalam sauna pun ada jugak tp kurang sekilo jak...Sedey aku..Tawla harga mende tu rm 1+++ tp, kalau aku bg rm 300 topup sket duit gaji dapatlah RM 650 abah aku bagi la rm 600 lagik so x la beban mana...hihi...

Yang kedua aku nk beli hadiah kat adik bongsu aku dan si adik yang aku asuh since umur dia 6 bulan tu...Dah aku anggap mcm adik sendiri...Aku belum pernah beli apa2 untuk adik2 aku yang berdua ney...Kalau ada aku beli pun yang murah je la...Itu je la kot..

So, itu je la aku rasa...X bnyk kot harapan yang aku sandar wpun yg sbnrnya harapan aku lebih pada yang no satu tu....Hi hi... Thnxs pada Puan Safra yang menganjurkan peraduan ney...Nak tag sapa erk...Hmmm