I make my own



Okay hr ney pertama kali shira cuba membuat masker di rumah menggunakan sebiji telur ayam kampung, susu pekat dan madu. Macam nak buat puding gula hangus plak...hehe...caranya cukup mudah...amek satu sudu teh susu dan madu dah pecahkan telur bersama2 bahan tadi...Kacau sampai sebati...Dan lumurkan pada wajah anda...Shira pun tak tahu apa effectnya nnt tp buat masker dirumah lagi mudah dr membeli berpeket2 di kedai...Udahla mahal...Hihi...Biarkan selama 30 minit...Skunk ney shira tgh mencari2 sape maw jual masker debu...angkat tangan...Hihi...Lebihan yg ada tu jangan la dibuang...membazir...Simpan jak dlm peti tp baik korunk tanda sket silap2 mak korunk amek buat kuih...Huhu...Okay la tu je...



Photobucket