Gambit Saifullah Kurang Ajar!!!









Okay hujung mggu ney mcm ada berita panas mengenai video klip yang diarahkan oleh Gambit Saifullah...Siapa Gambit? Alaa....pelakon yang suam2 kuku yang baru dikenali sebagai Akmal Dato' Rizal dalam Awan Dania tu....Yg muka x berapa nak kacak tu la...Takkan nak suruh aku senaraikan photo2 pelakon2 lelaki yang kacak kot...Karang makan hati plak si Gambit ney... Back to the story...Gambit dikatakan mengarah vidoe klip baru utk Prema Yin...Siapa tu? Aku pun x kenal tp dengan sekelip mata saja Prema Yin tu disebut2 kerana aksi mengairahkan dlm video klip tersebut. Iyalah dengan memakai pakaian tidur dan separuh terdedah dia punya payudara. Pastu bab Shahz Jasle menarik Prema Yin ke sofa. Meraba2 dan bukak2 baju ney...Untuk pasaran America...katanya tp kalau dah lagu mcm kelas F x kan laa lakunya lagu tu..Misz Nina yg nyanyi mcm tu je pun kena kutuk...
X kisahla pasal video klip tu tp nampaknya kelantangan si Gambit menggelarkan blogger 'ANJING' tu mmg agak kurang ajar...
X taw la nak kata ape...Kalau Ammar Alfian Aziz bersemuka dan mengadakan sidang akhbarnya untuk memohon kemaafan, aku tak nampak di sebelah Gambit mahupun Shahz Jasle..Iya la kalau ikut paper pancaindera hari ney nmpknya kedua2 lelaki ini mempertahankan pendirian masing2...Tak kisahlah...

Dan untuk Shahz Jasle...dulu saya teramat lah meminati anda ketika cerita Tari Tirana bersama Ammar Alfian Aziz nampaknya hari ney saya terpaksa la memutuskan tali persahabatan yg terbina ini walaupun hakikatnya ada ketikanya anda cukup rajin membalas msg sy di FB dan twitter...Cuma sejak 2 menjak ney je rasa mcm...

Bye bye Shahz Jasle