Free Earphone...Lagi..



Salam...wah baiknya aku..hihi..
Nk taw tak hari ney paling gila dalam hidup dari jam 9 pagi smpi 2.20 ptg duk godek2 blog orang tiba2 interest plak tgk entry budak chumeil tu...Erk siapa nama dia? X taw apa nama sbb main godek je kan...Free Earphones Lagi...ingtkan free earphones tu sbb dia dpt dr mn2 rupanya ada contest dlm blog...contest dari Malik..Eh cop nama dia mcm Malik a.k.a Shah Iskandar kah atau Malik a.k.a Aaron Aziz kah? Xderk maknernye...buang jauh2 angan kau, cik Shiraz...
Ceritanya pasal earphones yang cute-miut. X caya tgk la banner dia tu...Kan cute..Biasanya kalau aku beli earphones mst bntk ala2 kawaii gitu tak pun bentuk katak si katak lompat...hehe
jarang la aku tgk bentuk buahan segala bagai ney >eh cop ke aku yg ketinggalan zaman....ah sudah <
Actually x taw jugak nk citer ape kan sbb x pnh beli or dpt tgk earphones gini (melainkan tuan empunya blog nk bg aku laa...hehehe) tapi, aku rasa earphones dia mestu cute gile sbb ada buah oren...(Iyalaa kau tu hantu buah oren)..So, x nk citer banyak...(cite bnyk2 pun blum tentu menang ney...hihihi)..Siapa2 yg rasa nk join contest ney boleh la ke blog dia...Nak link ke? bayar dulu...Hehehe gurau je...http://sayasukamalek.blogspot.com tu link dia...tgk dan tatapla sepuas hati anda pada earphones itu...Huhuhu...
So, apa lagi terjah la ke blog en Malik itu....

Ney rajin aku nak tag 4 orang hehehe...




4) D'ya