Sweet Memories....

Malam tadi rs mcm giler +waa happy....MOTIF??? actually lps solat maghrib tadi kiteorg (aku, kakngah, nina dan shila) ke kedai cik yah... Alaaa Puan Miskiah tu a.k.a rombongan cik kiah tu la...Kiteorg tolong packing tart telur untuk Kursus Haji di Masjid Jamek Paka....Smpi pkl 12 kami kat situ...Dah tu plak cik yah bg kami rm 10....Kiteorg x sngka la cik kiah tu nk bg duit...Kebetulan mama aku kat situ jugak...Dah ngantuk nk balik tiba2 dlm kete trajet, kakngah kata nk g McD...mula2 ingt main2 jerk rupanya cik kakngah suh nina mintak kunci perdana ngan mama...Lps dpt kebenaran (yg sebenarnya mama ingt kiteorg main2 jer nk g McD)...Kiteorg pecut la ke McD Kerteh....x bawa lesen, x bawa ic, x bawa duit (just berharap pada duit yg cik yah bg tu), x bawa hadphone....mcm org HOMELESS jerk...tp, bawa Perdana V6.....haha... Selamat sampai ke McD mula2 ingt nak Drive Thru jer tp x jadik...Konon payah maw order la...So, aku ngan Shila masuk la ke dalam McD tu...Lps2 order hrganya Mak aiii Rm3.20 je lagi...Kiteorg just rm 40 JE.....apa lagi kelam - kabut la kiteorg cari duit dlm kete...Segala duit 1 sen, 5 sen kiteorg crk... Malunya kiteorg x terkata la...tgh semangat waja cari duit...Aiark x ckup lagi seposen..Arghh sudah...lagi kelam-kabut. Aku crk dlm poket kuisyen ada la beg duit ikhmal...tp, kosong....tiba2....Winkkk aku jumpe duit raya...Yay yay esok raya...yay yay esok raya...eh silap2...Finally, ada la RM 5 dalam tu...Ya Allah bersyukur yg amat sngt....Klu x cukup jugak duit mmg aku pergi mintak ngan mamat kete sebelah tu...He he...Lps cukup membayar, abang polis plak sampai...aduii kacau stim betul la....tp, nsb baek abg polis tu x datang kat kiteorg..klu x lagi satu bala kiteorang dpt...Huhu...Gitu la kisah PENGALAMAN YG MASYUKKK PUNYA!!!

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com