Nah, sudah ku katakan tadi!!!!!!

Tak sampai suku jalan keluar dari rumah toksu dah merangkak perjalanan...Blum lagi nk sampai ke bandar. Keluar dari simpang tu saja amek masa 20 minit. Aduyai letih nk smpi ke Paka. Alkisahnya ku bertolak jam 3.45 ptg...Keluar simpang saja 20 minit. Kat atas jambatan ape erk namanya??? Alaa jambatan yg xderk tol tu...apa ntah namanya lupa...Kat situ taw makan berapa jam. 1 jam 45 minit. X bergerak langsung kereta. Siap aku boleh menyanyi, menari dalam kereta ngan adik2 aku.O.o sian mamat tu motor dia rosak kat atas jambatan. Udahle baru suku jambatan. Siannya dia. Mn polis? Eh tadi bukan main rajin polis ke sana ke mari. Ney hilang pulak. Disebabkan kereta x bergerak, aku boleh tgk mcm2 ragam org dlm kereta..Hihi... Mana lagi jam erk?O.o dkt simpang traffic light Batu Buruk...Ada la dalam 45 minit. Tak tahan aku nk g toilet tyme tu...Eii sabaw je...Dan jam seterus2nya sampaila simpang Marang yg ada Udang ngan Sotong tu. Sampai kat situ jam 7.45 malam...Ada org betul urat ms tgh jam tu. Ye la kereta kan x berjalan, aci minum kopi tgh jalan lagi tu...kekeke..Sekali lagi jam kat Kelulut dan Dungun. Nasib baek la x memakan masa yg lama. Dan kami sampai di rumah jam 10 malam....Pheww mcm g KL jak...blogger-emoticon.blogspot.com




Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com