My Cousin Wedding Part One



o.O Selamat Pengantin Baru buat Mr Solah n Mrs Seila...Huhu...Diaorg baru je selamat akad nikah pagi tadi. Aku x pergi pun memandangkan jamu selera kan petang so kite g petang je la...Solah sepupu belah abah aku kahwin dengan Cik Seila si orang Dungun ini..Da tgk gmbr akad nikah diaorg..Cantik...I like pink combine ngan putih...Nmpk sweet jak...Mama aku kata dia suka tgk muka Seila..Senyum jer mukanya...X gedik tapi sweet..Hmm...X gedik tapi sweet tu lagu mana Ma? Hehe...Sementara menunggu ke majlisnya petang karang...O.o lupa nk bgtaw majlisnya kat Rumbia Hotel meh aku masukkan sekeping dua gambar yang aku suruh Su aku amekkan ms akad nikah pg td...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com