I'm Back!!!!!!

Huhh...Sungguh mengejutkan..My Mum ngan My Dad datang..Miahaha...Bawa creampuff...Hehehe..So, ada untung aku makan kat kedai..Nasi goreng ney aku lembap sket...Alang2 mama ngan abah datang aku tapau la kueh tiaw...Kenyang babe kenyang...Apa erk? Oooo kiteorg karaoke..Ada org tu marah kata karaoke membazir tgk2 dah dapat mickrofon x nk lps....Rs mcm dia nak telan je Mic tu...Miahaha...Kelakar2...Apa lagi erk?? O.o rupanya suara Shuhaimi sedap...Sedap didengar berbanding ngan org lain...Aku??? Aku kan kaki karaoke...Hehehe...O.o ada part aku tertinggal ms potong kek...Sedey...blogger-emoticon.blogspot.com...
Duk melepak atas katil ney sambil blog dan myspace...Fb??? O.o skali la...Kui kui kui...Baru sudah mandi dan tgh bermasker kat muka....Tp, mata ney rs dh x larat nk celik la...3...2...1...dummm nk tidow...Nyte

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com