Eh Eh nak sambung bahagian tadi...hihi

Makan dah kenyang...Alhamdulillah...Okay skrg ney kiteorg nk pergi pasang bunga manggar...Oh ada apa plak Encik Khairul ney call?
EK> ada mana?
SS> dh smpi dah....
EK> Sape ade?
SS> Aku, Iykin, ngan Norin...
EK> X nmpk pun...
SS> erk???
EK> Aku kat pantai ney...tgh mandi..jap g nk tumpang bilik...
SS> erk???? haa?
EK> Doh x pe r...
Mengong jap..Haha..Sepantas kilat aku update msuk blog...Miahaha...
Norin> Tu diaorg. Ye dop Shiraz?
SS> Mn?
Norin> Kat pantai tu
SS> Yup!
Smpi la depan simpang jalan Pak Itam...Tengah panas psg bunga manggar....Huhh panas...Norin nk g lepak ngan budak lelaki jap...Aiyark! Aku ngan Iykin duk dalam kereta...Seluar Iykin terkoyak sket..Kena besi kat kereta..So sian...Lamanya makcik ney berbual...Malam nanti ada masa lagi nak berbual. O.o jom dh nk pergi...Cop berhenti nak pasang bunga manggar. Dpn pintu masuk kiteorg letak jugak....Dan sampai sinilah aku ngantuk...Huhu...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com