Dah Sampai Umah

Nk post satu je....>
blogger-emoticon.blogspot.com

dh smpi rumah...yay...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Nak Balik Dah

Beakhirlah Reunion kali pertama kiteorg...Skunk dh on the way nk balik...Kui Kui Kui...Sepanjang jalan si Norin senyap jerk...Naper erk? X faham aku...X pew la nk buat mcm mana...Letih kot...Aku pun dah letih ney...Malas dh rs nk update blog..Hmm...Okayla bb...


Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Ngantookkkkkkk.......

Terabai-abai mencari telefon...Mana telefon ku? O.o cik iykin ke yg call...Ajak Breakfast...Wait 2 minit nk gosok gigi...
Menu pagi ney mee goreng, keropok dan nescafe...Sedap...Tp,sebenarnya mata aku dh x tahan ney..Ngantuk gilew..Girls, after breakfast can i continue my sleeping beauty!! Ngehhhh....

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

I'm Back!!!!!!

Huhh...Sungguh mengejutkan..My Mum ngan My Dad datang..Miahaha...Bawa creampuff...Hehehe..So, ada untung aku makan kat kedai..Nasi goreng ney aku lembap sket...Alang2 mama ngan abah datang aku tapau la kueh tiaw...Kenyang babe kenyang...Apa erk? Oooo kiteorg karaoke..Ada org tu marah kata karaoke membazir tgk2 dah dapat mickrofon x nk lps....Rs mcm dia nak telan je Mic tu...Miahaha...Kelakar2...Apa lagi erk?? O.o rupanya suara Shuhaimi sedap...Sedap didengar berbanding ngan org lain...Aku??? Aku kan kaki karaoke...Hehehe...O.o ada part aku tertinggal ms potong kek...Sedey...blogger-emoticon.blogspot.com...
Duk melepak atas katil ney sambil blog dan myspace...Fb??? O.o skali la...Kui kui kui...Baru sudah mandi dan tgh bermasker kat muka....Tp, mata ney rs dh x larat nk celik la...3...2...1...dummm nk tidow...Nyte

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Eh Eh nak sambung bahagian tadi...hihi

Makan dah kenyang...Alhamdulillah...Okay skrg ney kiteorg nk pergi pasang bunga manggar...Oh ada apa plak Encik Khairul ney call?
EK> ada mana?
SS> dh smpi dah....
EK> Sape ade?
SS> Aku, Iykin, ngan Norin...
EK> X nmpk pun...
SS> erk???
EK> Aku kat pantai ney...tgh mandi..jap g nk tumpang bilik...
SS> erk???? haa?
EK> Doh x pe r...
Mengong jap..Haha..Sepantas kilat aku update msuk blog...Miahaha...
Norin> Tu diaorg. Ye dop Shiraz?
SS> Mn?
Norin> Kat pantai tu
SS> Yup!
Smpi la depan simpang jalan Pak Itam...Tengah panas psg bunga manggar....Huhh panas...Norin nk g lepak ngan budak lelaki jap...Aiyark! Aku ngan Iykin duk dalam kereta...Seluar Iykin terkoyak sket..Kena besi kat kereta..So sian...Lamanya makcik ney berbual...Malam nanti ada masa lagi nak berbual. O.o jom dh nk pergi...Cop berhenti nak pasang bunga manggar. Dpn pintu masuk kiteorg letak jugak....Dan sampai sinilah aku ngantuk...Huhu...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Ceritera pada petang ini...

Baru je sudah membuat aksi gile2 bergambar kat luar td...Sementara menantikan bdk laki beli makanan petang...Hehehe....Mkn keropok jadiklah...Skrg tgh tggu waktu untuk bersiap2...Bdk lelaki pnjm bilik si Norin..Dan dia plak dtg melepak bilik aku...
Aku baru je sudah mandi...Norin pun dh balik biliknya...Dah siap mekap...Dh siap berdandan...Nk g bilik Iykin....Hp? Tggl kejap aci x? Aci la erk! Bb....
Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Dah Sampai....

Alhamdulillah kiteorg dh sampai kat Pak Itam Inn...Tgh bergolek2 atas katil...Hihi sbnrnya lapar x mkn dr pagi td...Skunk kul brp erk? O.o dh 11 tgh...Cik Iykin ni pun x nmpk btg hidung lagi. Mana dia ntah. Bestnya dapat bilik satu sorg...Boleh jumping jumping jumping now! Kekeke....Oh Puan Norin ney apa ketuk2 pintu bilik ney...............................................................................................

Back> Puan Norin tu nk g beli makanan jap. Suh jaga anak dye. Eh Eh cik Iykin dah sampai...Sukanya ati! Cop erk nak makan jap..
Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Here We Go.....Reunion Tyme!

And now i waiting for Mrs Norin to pick up me go to Pak Itam Inn Chalet. Barang semua dah packing, beg dah kemas. Just waiting for her la... Ngee~~~ Tp, skunk aku lapar! Nak makan... Mn Mrs Norin ney x smpi2 lagi. Eh, cop nk on9 FB pki phone blh kan...Klu blogger buleh x? Haa buleh...Seronok gue! Walaupun x bawa laptop i can still update ma....Oh, tu kete Mrs Norin...Wait ya i nk letak barang dlu...blogger-emoticon.blogspot.com

Done! Skunk dh dlm perjalanan nak ke Pak Itam Inn. Apa2 akan ku updatekan nanti...Chow dlu!

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Senarai barang utk dibeli masa Reunion nanti...

  • Paper Bag (Must Red Color)
  • Biscuit
  • Mineral Water
  • Sweet/Candy
  • Ribbons
  • Mug
Haa tengoklah senarai yang telah dihantar oleh Miss Iykin..Kui kui kui. Tinggal 2 hari lagi untuk ke reunion tu..Eii x sabaw
Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Nah, sudah ku katakan tadi!!!!!!

Tak sampai suku jalan keluar dari rumah toksu dah merangkak perjalanan...Blum lagi nk sampai ke bandar. Keluar dari simpang tu saja amek masa 20 minit. Aduyai letih nk smpi ke Paka. Alkisahnya ku bertolak jam 3.45 ptg...Keluar simpang saja 20 minit. Kat atas jambatan ape erk namanya??? Alaa jambatan yg xderk tol tu...apa ntah namanya lupa...Kat situ taw makan berapa jam. 1 jam 45 minit. X bergerak langsung kereta. Siap aku boleh menyanyi, menari dalam kereta ngan adik2 aku.O.o sian mamat tu motor dia rosak kat atas jambatan. Udahle baru suku jambatan. Siannya dia. Mn polis? Eh tadi bukan main rajin polis ke sana ke mari. Ney hilang pulak. Disebabkan kereta x bergerak, aku boleh tgk mcm2 ragam org dlm kereta..Hihi... Mana lagi jam erk?O.o dkt simpang traffic light Batu Buruk...Ada la dalam 45 minit. Tak tahan aku nk g toilet tyme tu...Eii sabaw je...Dan jam seterus2nya sampaila simpang Marang yg ada Udang ngan Sotong tu. Sampai kat situ jam 7.45 malam...Ada org betul urat ms tgh jam tu. Ye la kereta kan x berjalan, aci minum kopi tgh jalan lagi tu...kekeke..Sekali lagi jam kat Kelulut dan Dungun. Nasib baek la x memakan masa yg lama. Dan kami sampai di rumah jam 10 malam....Pheww mcm g KL jak...blogger-emoticon.blogspot.com




Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com








Ney majlis bertandang sebelah lelaki...sebelah aku la...hihi...Bnyk pic tp mls nk upload...hua hua hua....sbb dah upload msk FB...hihi..so, nk tgk bukak je la kat sana...Skrg aku nak tidow! Ngantuk...Eh sebelum mskkn pengantin kami yg buat...Sedap x Encik Solah???


Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Majlis Cukur Jambul Sang Putera Adam dan Si Puteri Sofea!





O.o sibuk nmpknya si dua2 ayah itu mengambil foto anak2nya...Dh mcm majlis perkahwinan erk. Meriahnya!!! Ngehhhh.....Si baby tu sedang nyenyak tidow...Baru lps cukur jambul kot. AKU???
Aku lambat sampai sket td...Kan baru sudah perkahwinan Si Solah dengan buah hatinya tu...Aku lmbat la sampai ke rumah toksu kesayangan ku ney...ngee~~~Tgkla si Adam sedapnya tubuh dye...Muka dia cutenye!! Mana baby Pia?? Ooo jauh sngt la mummy Pia ney duduk. X smpi aku nk amek Pia.
Dh dpt pegang baby Pia..Mcm puteri raja je aku tgk Pia...Cantiknya baju dia. Diaorg ney tidur beriman ke ape ney? Yg Adam nangis, Pia pun nk ikut jugak...Adam tidow, Pia pun nk tidow...Dh mcm kembar da...Lps ney Che de Min ngan Uncle Wan kena bg anak kembar la erk...HUHU..Skrg pun aku dh nk balik Paka...Bimbang jam plak nnt...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Wedding My Cousin Part 1...Rumbia Villa Hotel









Sekitar Majlis Perkahwinan @Rumbia

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

Makin Hampir Reunion Makin Serabut Kepala.

Sadisnya tajuk kat atas tu? O.o mmg agak sadis. Makin hampir Reunion macam perangai yang diaorg tunjuk. Itulah Inilah...Suruh tangguh la, suruh cepatlah, tukar date lah. Macam2. Fening gue! Ngok-ngek betullah diaorg ney. Tapi, tu la namanya dugaan kot. Sampai tahap kiteorg hampir2 nk batalkannya. Sedihkan. Diaorg cuma fikir diaorg je yg keje....Aku pun ada juga tanggungjawab yg nk kena laksanakan. Huh!Hmm....aku cuma mengharapkan yg reunion kali ni akan berjaya! Itu je AMIN......
Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com

My Cousin Wedding Part One



o.O Selamat Pengantin Baru buat Mr Solah n Mrs Seila...Huhu...Diaorg baru je selamat akad nikah pagi tadi. Aku x pergi pun memandangkan jamu selera kan petang so kite g petang je la...Solah sepupu belah abah aku kahwin dengan Cik Seila si orang Dungun ini..Da tgk gmbr akad nikah diaorg..Cantik...I like pink combine ngan putih...Nmpk sweet jak...Mama aku kata dia suka tgk muka Seila..Senyum jer mukanya...X gedik tapi sweet..Hmm...X gedik tapi sweet tu lagu mana Ma? Hehe...Sementara menunggu ke majlisnya petang karang...O.o lupa nk bgtaw majlisnya kat Rumbia Hotel meh aku masukkan sekeping dua gambar yang aku suruh Su aku amekkan ms akad nikah pg td...

Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com