Selesai Sudah Kerja Amal Gotong-Royong TC

Alhamdulillah, akhirnya terlaksana juga program yang dianjurkan oleh budak2 Turtle Crew ney. Siap, cantik, berwarna-warni....Hmmm...Bgs hasil kerja bdk2 ney. Walapun keletihan tp diaorang ttp meneruskan hasil kerja mereka. Dari jam 9 pagi sampai 5 ptg..Segalanya siap dan terlaksana! Mmg aku bangga dengan diaorang. O.o ada yg tanya saya apa tu "TURTLE CREW". Eh eh nak taw ke? Okay Turtle Crew ney sekumpulan kelab bermotosikal yang diuruskan Oleh Encik Farid Yaacob. Bukan kelab motor rempit tak tentu arah tu. Ney lebih kurang Kelab Motor yg halal lah...Diaorg banyak buat kerja2 amal. Dan itu yg menjadi kebanggaan abah aku sebenarnya. Diaorg ni cukup berdisiplin. X caya? Try la panggil diaorg buat program..Hihi Cuma nak x nak tu ke tayer Pengerusinya lah. Huhu...Gmbr aku x uploadkan kat sini sbb dah upload kathttp://krtcacarbarupaka.blogspot.com/ So, boleh la tengok kat sana.
Truly From My Heart
Sheeszshira Shiraz
tel.:016-9446885

sheesz_shira@hotmail.com