Ulang-alik ke toilet

Tengah syok tidow tetiba rs perut mengulas dan sakit gilew....Rs mcm dlm mimpi je...Tp, kenyataan sampai satu tahap perut rasa x tahan nk memuntahkan segala isi dalam...Dan akibatnya berulang kali terpaksa keluar masuk toilet...Tekak pun dah mula rasa loya semacam. Mula lah terfikir aku makan apa erk hari ni? Owh tadi malam rasanya makan sotong yang dimasak semula kut...Sotong tu yang kelmarin punya...Agak je lah itu punca sakit perut. Setiap kali masuk bilik x sampai beberapa minit rasa lagi perut mengulas. Terpaksa berlari ke toilet semula. Sungguh rasa tak tahan sangat. Biarlah rasa nak telan je ubat tahan sakit kat dapur tu...Berfungsi atau tak kat perut ney aku sendiri pun x tahu...Tu bukannya ubat tahan sakit untu sakit perut...Arghh lantak laa janji ada rasa kurang sakit. Dan sampai lah jam 2.43 pg ney perut dah mula rasa x berapa nak sakit... Dah hilang rasa mual...Alhamdulillah...