Leave Me Alone....I Hate Part Of My Life

Dear My Love,

Tak tahu kenapa masa ini saya mula terasa pedih dan sedih....
Macam ada sesuatu yang menghempap diri ney....Sejak termimpikan awak malam tadi rasanya ada something yang menitis di pipi ini..OMG, i crying again...Harus definisikan bagaimana lagi kerinduan yang menebal di dalam hati ini? Plz tell me!

Awak,

Saya sakit....
Saya sedih....
Saya pedih....
Saya yang segala-galanya....
Saya tak mampu nak harungi semua ney sendiri lagi wak....
Saya betul-betul perlukan awak untuk luahkan perasaan saya pada awak....
Saya rindu kan awak................
Awak tolonglah faham apa yang berlaku pada saya, wak....

Awak.....

Saya takkan berani nak hadapi semua ni kalau awak tak berikan pada saya sokongan, wak....
Awak yg sentiasa di sisi saya sejak dlu lagi...
Kalau boleh saya undur waktu dlu....
saya nak sngt waktu saya dan awak bersama walaupun kita jauh...
Awak kat Batu Pahat, saya kat sini...
Tapi, rs dekatkan....
Kalau telefon setiap satu jam confirm awak akan call saya...
Setiap satu jam awak akan bercakap pada saya....
Tapi, sekarang saya nak cakap dengan siapa...
Awak tiada....
Awak tiada lagi kat sisi saya........
Saya sedih, wak........