3.35 am<< I cant sleep

Woiiit jam dah menunjukkan jam 3.35 pg dan aku msg tercongok di atas kerusi menghadap laptop....Xtaw nk buat apa? Tidur x kena....Duduk pun x kena...Perut rs senak semcam jer...Sakit menahan jerawat yg nak memuntahkan lava putihnya...Doc said 'JANGAN PICIT'...X picit pun tp tahukah anda jerawat ney sakit...Nak tidow pun susah....Boleh rasa keperitannya....Tambah plak hidung sok sek....Nk picit hidung, jerawat pun bertumbuh atas hidung...So, apakan daya menahan sahajalah kesakitan itu. Mulut dah menguap2 tp bila bring mata cerah jerk...Aduii sungguhlah....Nk pergi buat facial muka, Cik Dah tu plak xderk...Aku call 2-3 hr lps xderk umah...Mlm tadi aku call nk pergi esok pg pun xderk...Aduiii...Susah laa cam ney...Buat facial boleh laa suh cik Dah tu buang jerawat aku...Sakit menitik airmata skalipun aku redha je tyme buang tu...Janji lps buang x rs sngt jerawat sakit tu...Ini kalau x buang aduiii lagilah jerawat ney menarik2 keperitannya...Dh mcm spotlight je aku tgk...Lava putih yg memenuhi jerawat aku tu dr jauh org nmpk...Sungguh x tipu...Tp, aku mmg jarang picit jerawat selepas dimarahi Doktor dan Cik Dah si pakar kulit itu...Haish...Nk buat apa ney? Nk pergi minum je laa mana laa taw kot lps ney boleh tidow...Huhu