Yang Jelas Kerinduan Itu Milik Aku....(En Ralf)

Rasionalkah pada tajuknya?
Ataupun satu persoalan yang sukar nk ungkap...
Dan yang pasti sama ada pada soalannya atau persoalannya...
Jwpnnya tetap sama...
Dah habis daya aku cuba menahan rindu yang terpendam...
Kadang2 bila kesunyian dan sendirian, terfikir adakah dia juga sama seperti aku yang sedang asyik mengulit benang2 kerinduan?
Ataupun hanya aku yang bodoh leka dalam mengutip buih2 kerinduan itu?
Aku tak tahu....
Saban hari wajah itu aku tatap lama?
Kemanakah sang pria yang pernah mengusik dan menemani setiap pagiku?
Kemanakah sang pria yang selalu membuat hari2 ku indah meniti pelangi keceriaan?
Kemanakah sang pria yang sering memberi aku setiap dorongan dan sokongan?
Kemanakah dia??????
Dia yang mengatakan "Berusahalah shiraz!"
Dia yang mengatakan "I miss you shiraz...Tp, shiraz rindukan org lain"
Dia yang mengatakan "Belajar kereta elok2 taw shiraz...Jngn gdh2 lagik...Jngn pengsan lagi."
Dia yang mengatakan "Sabar lah menanti sebentuk cincin sampai ke rumahmu wahai shiraz..."
Dia yang mengatakan "Shiraz, mama tengah buat apa? Kirim salam kat mama erk..."
Dia yang mengatakan "Abah kan komited dalam kerjanya..Sebab tu anak dia pun sama naik semangat..Hihi..."
Dia yang mengatakan "Shiraz, pergi test kereta je taw...Jngn ngorat abg JPJ plak wpun En Hasrim dan En Khusairi baik ngan Shiraz...Jeles ney..."(Tp, tahukah dia smpi saat ini berita ini belum ku smpikan kepada dia...Mana dia aku sendiri tak pasti..)
Dia yang mengatakan "Shiraz, go take your breakfast dear....Nnt sakit susah plak pujaan hatimu ini maw datang...Dah laa terengganu tu jauh..."
Dia yang mengatakan........Terlalu banyak yang dia katakan..
Setiap kali mesej yang ditinggalkan akan ku baca berulang kali...
Terasa sebak di dada...
Mahu sj ingin menjerit woiiiiii mana dikau?????
Tahukah dia masa pilihanraya di Kuala Selangor ri tu ada mamat tu xderklah mcm muka dia pun tp rs mcm rindu sngt kat dia bile tengok muka mamat tu...Padahal x derk kena mengena ngan muka dia pun....
X kisahlah apapun....En Raziff Zulkiflie, i miss you so much.....Plz la on9....Rindu sngt kat awak..Dahlah call number asik x dpt jer... Plzz....