Aku Jatuh Pengsan

Bagaikan bulan jatuh ke riba begitulah kot umpamanya bila tetiba je badan aku jatuh dngn lemahnya menghadap jalan td....mmg sakit gile...Dengan kepanasan yg melampau sebaik sj aku melangkah keluar dari kereta kepala dan mata aku berpinar2...rs mcm nmpk beribu manusia depan aku. Aku melangkah jugak sebaik smpi kat kantin terus jer jatuh. Sedar2 je aku dalam surau. Siapa yang angkat pun aku dh x tahu. Yang aku tahu sebaik aku sedar tggl aku sorg jer dalam bilik tu dan kepala aku sakit sngt....