Kesudian

Akhirnya aku berjaya memujuk Cik Puan kita pergi ke Melaka...Sape lagi kalau bukan Mrs Wan Aniza..Hooray....Since Cik Ja pindah ney, mcm dah lain sangat. Apatah lagi Shyda, Jijie dan Abang yg dah teda kat kawasan tu...Arghh bosannya...Want to know something time cik ja ada selamba rock je bakar ayam together-gether...ha ha...Skunk cam x best jer...Dlu relax je lepak same2 kat bawah pokok mempelam...Bes liao...Jerit pggl Shyda selamba jerk...Skunk, aku dah terperap dalam rumah sendiri. Alamatnya layan laa facebook, myspace ngan blogger. Tak pun aku melalak lagu korea yg ada kat youtube...Agak dah bosan dngr lagu aku bc la mana2 blog yg ada...Membuang rs kesunyian...Hua hua...Percaya x apa yg aku tulis ney? Subhanallah...serius beb...since shyda dah pindah xkan aku nk lepak ngan hantu dan bertemankan burung hantu kot...Fikir laa...
Kenapa aku mengajak Puan Aniza...Ney bukan kes nk memenuhkan bas k...Ney cz family vacation (konon laa beb) cz rata2 yg pergi family aku, cik zah, cik mi dan cik ju...(Opps cik ju bru lagi) So, bile cik ja amek keputusan nk join vacation ney tersenyum girang laa aku...Yg x bestnya cik awee xderk...Kuang kuang...Kena buat suggestion kat cik awee la bila nk pergi berkelah kat pantai lagi...
Biarpun 2 hr 1 malam jer pergi tp x kisah laa semua tu...Apa yg penting KERJASAMA...
Lalala~ Lagipun mmg aku dah lama nk ajak cik ja dan cik awee pergi tp ari tu cik ja cakap nk pergi mekah...Alaa relax r cik ja kita bukan pergi enjoy mana2 pun...Sekadar rombongan 'CIK KIAH' jer...Opps bukan rombongan meminang erk...Kebetulan pengerusi kita tu namanya Puan Miskiah...So, rombongan cik kiah la jawabnya....
Lalala~~~~