I Fall In Love????

tersentak beruk aku dibuatnya terbaca emel yg kawan sekolah hantar tanya betul ke aku dah nak tunang. Ya Rabbi mulut manusia mana pulak memandai bawa cerita pasal diri aku nk bertunang ney? Tak pernah dan tak ade mana2 rombongan cik kiah yg datang melamar atau merisik pun. Tak tahu la mcm mana cerita ni boleh tersebar. Tersedak aku minum air kopi tadi taw. Kuang asam btl la saper yg bawa citer pasal aku dah nk bertunang ney. Malu laa aku!!!
Serius beb x derk saper2 yg nakkan aku ney....Dah la x cantik + kain buruk pulak tu...so saper la nakkan aku ney? Lain la orang lain yang ada ramai buah hati dan boleh la citer kat orang ramai. Kalau aku cakap aku ada bf pun saper nk percaya 'kain buruk' ney ada bf...
Okay, lets me story....Aku mmg x berminat nk kapel dalam jangka masa yang lama. Cukupla kalau Allah dah betul2 bukakan pintu hati aku untuk jumpa sesiapa pun. Malas nk fikir banyak. Biarlah orang kata "OMG, KAWAN AKU LAGI SORG DH KAWEN..AKU BILE LAGI?" ayat tu semua xderk dalam diari hidup aku. Biarkan jer. Kalau dah sampai tahap adernye lelaki dalam hidup aku tggu je lah kad undangan perkahwinan aku. Setakat bertunang dah nk menjaja cerita ke hulu hilir mmg xderk r.. Bukan jenis aku nk hang out ngan boys sesuka hati. Xderk maknernye. Kalau kat Paka ney semua kenal aku anak saper..So, kenalah jaga reputasi.
I fall in love??? Ya betul mmg aku sdg fall in love..Dengan chinese man from Singapore...Tapi, setakat situ jer laa...Xderk r terfikir nak lanjutkan hubungan ke peringkat seterusnya. I married wif him??? Memang aku dah married dngn dia tp dalam game. Auditionsea Game namanya. Memang bengong laa siapa yg percaya dengan apa yg aku klik dkt status tu...
Jangan risau kok ya pun kalau aku dah nak kawen confirm aku jemput...

p/s: pernah tahu x setiap jodoh kita sudah difitrahkan sejak berada di tali pusat lagi cuma kita x tahu siapa orang itu. So tggu sajalah sampai ia menjadi kenyataan. So, x payahla nk kisah sama ada aku dah bertunang ataupun tidak. Okies...Lalala~