Dear My Friend, Tash





Minggu ini memang dikejutkan dengan suspek penangkapan seorang pelajar seni budaya yang ditahan gara-gara komen dalam facebook. Masa aku bc dalam paper mmg aku dah agak siapa cuma aku tak pasti memandangkan sehari sebelum penangkapan memang suspek ada bergaduh dengan beberapa orang kenalan dalam Facebook. Dan akhirnya terjawab bila ada member aku yg mesej mengatakan orang tersebut adalah Tasyrif Tajuddin aka Tash. Memang aku tak terkejut pun sebab dia dah bergaduh ngan Chong dan beberapa orang lagi termasuk Daniel Niel. Dan sekarang ramai student ASK yg sedang mencari di mana Tash'si happy lucky' tu pergi. Seprti mereka aku juga cuba menelefon Tash tp nampak gayanya handphone die dah lama tertutup mungkin sejak hari itu.

Buat Tash sahabatku, kami semua mendoakan Tash berada dalam keadaan tenang skrg. Kami yakin Tash x bersalah dan jadikan kesalahan itu sbgi satu pengajaran. Rindu nak dngr suara Tash yg suka mengusik orang dan rindu nk tgk lawak Tash dalam Facebook...
Safety + Peace....amin