Kelakar laa perempuan tu....

Hari ini aku dan keluarga pergi makan di KFC Dungun. Ada laa 2 orang dak perempuan duk belakang aku. Dah laa cakap kuat mcm nak satu bangunan KFC tu dengar jer... Then, ada laa mamat mana call dia..Nak nya orang tahu dia ada bf smpi bgtaw kawan dia tu kuat yang amat sangat. Nak dijadikan cerita tiba-tiba dia terlanggar air minuman dan tertumpah laa air itu di atas kawan dia. Muka member cam dah bengang jerk...Sengeh pun cam terpaksa jak. Masa aku nk balik aku sempat laa sound kat adik aku bawa air elok2 takut nanti tertumpah plak. Kadang-kadang aku heran buat apa nak cakap kuat2. Bukannya ada orang nk dengar pun. Buat sumpah seranah ada laa. Agaknya memang sumpah aku termakbul kot sebab masa dak tu cakap phone i wish air dia akan tumpah. So, today is your luck day. Sorry pray because you get is unfortunate.